Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Deklaracja dostępności dotyczy strony msip.wrotamazowsza.pl.
Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu wyłączeń wymienionych poniżej.
Zawartość strony internetowej jest wyłączona z obowiązku stosowania ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Zgodnie z art. 3 ust. 2 pkt 4, ustawy nie stosuje się do „map oraz map interaktywnych, w tym geoportali, pod warunkiem, że w przypadku map interaktywnych i geoportali przeznaczonych do zastosowań nawigacyjnych dane teleadresowe i położenie geograficzne prezentowane są w sposób dostępny cyfrowo”.
Staramy się, aby wszystkie nowe treści były zgodne z wymaganiami dostępności. W przypadku napotkania problemów z dostępnością, prosimy o kontakt pod adresem: geodezja@mazovia.pl.
Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny. Strona, której dotyczy deklaracja, jest wyłączona ze stosowania ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych (na podstawie art. 3 ust. 2 pkt 4).
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Dyrektora Departamentu Cyfryzacji Geodezji i Kartografii - Marcina Pawlaka mejlowo geodezja@mazovia.pl lub telefonicznie 22 432 45 00.
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie podaj:
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.
Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.
Ewentualną skargę złóż do Marszałka Województwa Mazowieckiego:
Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.
Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie - ul. Kijowska 10/12a, 03-743 Warszawa
Komunikacją miejską: autobusem: najbliższe przystanki: Kijowska, Dworzec Wschodni.
Samochodem: znajduje się ogólnodostępny płatny parking miejski. Bezpośrednio przy budynku nie ma miejsca dla osób niepełnosprawnych.
Wejście do budynku jest z poziomu ulicy. W celu wejścia do budynku należy użyć dzwonka, który znajduje się po prawej stronie. Po wejściu do przedsionka są schody, które prowadzą do holu głównego. Na parterze znajduje się ochrona budynku, która udostępnia schodołaz.
Po wejściu z prawej strony znajduje się punkt ochrony gdzie można uzyskać pomoc. Lada przy punkcie ochrony nie jest obniżona do wysokości 85 cm.
W celu wejścia na teren urzędu należy umówić się na wizytę z konkretnym pracownikiem. W przypadku umówienia wizyty, po przybyciu na miejsce należy zgłosić się do pracownika ochrony, który zawiadamia pracownika o konieczności odbioru klienta z holu.
Toaleta dla osób niepełnosprawnych znajduje się na parterze w korytarzu po prawej stronie.
W budynku nie ma tyflomap oraz dźwiękowych systemów nawigacji.
Ruch dla klientów pomiędzy piętrami odbywa się przy pomocy klatki schodowej. Stopnie na klatce są oznakowane kontrastowymi pasami. Na klatkach są jednostronne poręcze.
Korytarze są dostosowane do poruszania się na wózkach. Korytarze są dostosowane dla osób słabowidzących. Szklane drzwi są oznakowane mlecznymi pasami.
Obecnie nie ma zainstalowanych urządzeń ułatwiających poruszanie się dla osób niewidomych.
Drzwi do pomieszczeń są wyposażone w tabliczki z wypukłą numeracją pomieszczeń oraz alfabetem brajla.
Wejście główne do budynku zostało wyposażone w system ToTupoint.
Tabliczki przy drzwiach do pomieszczeń są zaopatrzone w znaczniki NFC.
Do budynku można wejść z psem asystującym.
Możesz skorzystać z tłumacza on-line Polskiego Języka Migowego. Kliknij w ikonę „Połącz z tłumaczem”, aby rozpocząć rozmowę. Tłumacz on-line jest czynny w godzinach 8-16. Możesz z niego skorzystać także podczas wizyty w urzędzie.